poniedziałek, 25 listopada 2013

Powitanie

Witajcie.

Długo się powstrzymywałem przed założeniem tutaj bloga, ale jednak postanowiłem spróbować. Wszelkie sprawy, które mogą być ciekawe (nie tylko dot. sytuacji, które bezpośrednio mi się przytrafiają) jak i tematy związane z moim hobby będą tutaj nierzadko poruszane. Jeśli chcesz się dowiedzieć kim jestem to:


- jestem studentem pierwszego roku drugiego stopnia (pot. "czwartego roku") dziennych studiów na kierunku Informatyka i Ekonometria
- zdarza mi się popełniać błędy w pisowni, lecz najczęściej są to błędy logiczne, a nie ortograficzne
- lubię grać zarówno w gry komputerowe, konsolowe jak i na gitarze (jestem absolwentem szkoły muzycznej)
- wiele utworów i ich fragmentów mam już skomponowanych, ich ilość wciąż rośnie
- będąc młodszym grałem sporo w szachy i udało mi się w tej dziedzinie wiele osiągnąć. Jednakże zaprzestałem tego typu rozrywki. Stwierdziłem, że nie chcę swego życia na nie poświęcać (powoli do tego zmierzałem)
- lubię rozmawiać na trudne tematy i nierzadko mam kontrowersyjne poglądy na różne tematy
- częściowo interesuje się polityką, ale nie skupiam się zbytnio na wydarzeniach bieżących. Po prostu czytam dość dokładnie programy partii i skupiam się na polityce i ulepszaniu państwa, a nie na skandalach i "głupocie" polityków
- interesuje się kulturą japońską i japońskimi kreskówkami (anime). Mam też całkiem pokaźną kolekcję mang (japońskie komiksy)
- czasami zdarzało się mi coś narysować, ale były to jedynie postacie z anime. Nawet mi wychodziło, ale przestałem, są inne rzeczy do tworzenia.
- większość czasu zajmuje mi nauka i siedzenie przed komputerem. Nie jestem typem imprezowicza.
- nie palę
- jestem abstynentem

W sumie już powinniście wiedzieć czy będziecie chcieli tego bloga w przyszłości czytać czy też nie. Postaram się aby było ciekawie i na wysokim poziomie.

1 komentarz: